Direktlänk till inlägg 23 juni 2015

Semestern är över

Av 2-barnsmorsan - 23 juni 2015 23:52

vet inte hur länge sen jag skrev något överhuvudtaget. Majmånad har varit otroligt intensiv med massor av plugg, tentor, skrivningar och bollat tre jobb samtidigt. Har knappt orkat hålla näsan över vattenytan så att säga... En semester vecka med all inklusive har jag/vi hunnit med och coolat ned i sommarvärmen utomlands ,,,,Nu har allt lugnat ned sig, och jag flyter mer med strömmen igen.

Mår faktiskt rätt illa inombords då jag sitter här och gnäller om petitesser då en av mina närmsta vänner lever med obotlig cancer.......
Vad gör det om ekonomin är skitkass och man är översvämmad med jobb både hemma och på bortaplan då ens närmaste är friska ?!?
#fuckcancer #lovelife

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 2-barnsmorsan - 15 november 2015 13:13


Det var en hemsk dag men ändock var den fin. Känner mig tudelad med mina känslor, hur kan man tycka att en begravning är fin men ändå vara det värsta man genomlidit :( Det var så otroligt ledsamt och jag grät hur mycket som helst. Men det allra värs...

Av 2-barnsmorsan - 11 november 2015 22:29

Älskade, älskade vän....du saknas mig! Jag har tagit upp telefonen för att ringa dig otaliga gånger bara för att komma på mig själv att du inte mera finns här på jorden. Jag önskar dig allt gott och hoppas att du har det bra där uppe bland änglarna.....

Av 2-barnsmorsan - 9 november 2015 22:09

Har många funderingar i huvudet och inget svar inom räckhåll... Plugget går på 150% men jag orkar knappt med 50% just nu... Det får bli som det blir, man har ju alltid chans att göra om kursen och dess uppgifter. För tillfället känns det som att live...

Av 2-barnsmorsan - 31 oktober 2015 22:33


Den första lediga helgen på länge. Inga läxor, inget jobb, Ingenting planerat denna helg och känslan har varit underbar :) Blev ett besök i kyrkan i afton på minnesgudstjänst för min vän och alla andra som vandrat vidare under detta år. En vacker,...

Av 2-barnsmorsan - 26 oktober 2015 00:33

Natten är svart....men efter natt kommer dag.....Efter regn kommer sol. Nu får vi glädjas över att hennes kamp är över och sorgearbetet får ta vid. Främst för hennes nära och kära men även mitt (och de övriga vännernas) sorgearbete kan nu ta vid...

Presentation

2-barnsmorsa på landet, bor i villa med min sambo och mina underbara barn som ibland gör mig galen ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards