Alla inlägg under januari 2013

Av 2-barnsmorsan - 10 januari 2013 12:49

Ännu en gång är det vääääldigt länge sen jag bloggat?, ursäkta men prioriteringarna har legat på annat !
Men nu är vardagen igång igen och med det vanliga rutiner och hållpunkter ?! Nu försöker jag ännu en gång att äta bättre och träna mer! Denna vecka har jag inte tjuvätit en enda godis , för mig är det en jättebedrift! Hurra för mig!! Gruppträningarna startar om på söndag så då blir det iaf 2/ggr/v ordentlig träning. Sen ska jag leta fram mitt dagsträningsprogram och sätta igång för nu jäv";, anamma ska det bort flera kilon!!

Skolan har startat för tjejerna och dyslexiutredningen på min äldsta är klar ? Den visar att hon har dyslexi...känns nedslående på ett sätt men nu vet vi mer om hur vi ska kunna hjälpa henne att komma vidare! Känna bara fördjävligt att hon har fått kämpa så många år utan rätt sorts hjälp?!!

Presentation

2-barnsmorsa på landet, bor i villa med min sambo och mina underbara barn som ibland gör mig galen ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards