Alla inlägg under juli 2014

Av 2-barnsmorsan - 29 juli 2014 08:48

Blixtrar och dunder magiska under! Herrejösses så åskan gått här...vaknade runt 6-7 tiden av regn och muller, somnade/slumrade om ett par gånger men kände kl 7:45 att jag inte orkade ligga kvar å lyssna på den mer. Kliver upp och i köket sitter våran extra dotter,inte ngn av oss som är biologisk förälder till henne men våra goda vänner är det och hon gillar att vara med oss :) och hon är jätterädd för åska. Vi har suttit i köket och småpratat under hela ovädret ? strömmen har farit flera gånger under denna tid.Själv har jag mest myst å hon har försökt fota blixten (: Nåja nu har åskan dragit förbi efter nästan en timmes hård gång här över oss så nu blir det hopp i duschen och ta tag i dagen . Ha det gött där ute ?

Av 2-barnsmorsan - 29 juli 2014 00:49

Har haft det för djävligt med denna butik! "De" har nu ändrat sin version ang pengarna... Nu säger de att alla pengar som finns kvar i bolaget när det läggs ned ska vi få...Hmmm jag tror det när jag ser det! Tror väl fan att de sålde saker utanför som inte passerade kassan! Då fick de massvis av pengar svart, rakt ned i deras egna ficka ? Men ngn löneskuld ska de inte betala....finns inga bevis för att det finns ngn sådan! Åhhhhh så jävla skit dumt av mig att inte gjort ngt åt detta tidigare....men trodde väl aldrig att de skulle vara sådana svin som de har varit!!!
Ajja... Dessa veckor efter stängning har varit underbart sköna med en helt otrolig sommarvärme iallafall ?? det har varit underbart att vara helt ledig denna tid !

Av 2-barnsmorsan - 7 juli 2014 20:24

Nu är det 2 dagar kvar av butikens öppettider... På söndagen var kön till kassan 1timme och 20 minuter lång! Tänk bara om några pengar hade gått in i bolaget!!! De rear livsmedel för 50 % och ALLT övrigt 75%! Priserna är inte uppräknade ens så kunder kommer med exempelvis tröjor som kostar 49kr och betalar ca 11kr för den ? Ibland svider det i hjärtat mitt ... Pratat med Bolagsverket och de rådde mig att polisanmäla dem ! Jag avvaktar ytterligare någon dag för att se om de kommer med något "bud" sen måste jag driva detta vidare! Om de åtminstone hade sett till att ha priserna högre så hade det ju kommit in mer och då hade de kunnat betala sina skulder ?

Av 2-barnsmorsan - 5 juli 2014 17:21

Ja fy fan! Vad ska man säga om denna cirkus!?!! Affären sista skälvande dagar har börjat! Klanen är här och bär, ja fifan vilken stöld som pågår! Vad säger man?! Jag, ensam, mot alla andra?! Hålla huvudet högt och bara följa med.... Men inombords så kokar jag! Han sa till oss att "allt ska gå rätt till"! Men lika jävligt så står alla där och tar vad de vill ha! Inget går igenom kassan vad jag ser! Till och med deras barn och sambos kommer och tar vad de vill ha! Funderar starkt på att polisanmäla dem, koppla in facket och driva detta rättsligt nu! Det rör sig om stora pengar för mig.... Och de verkar inte ha någon som helst intention att betala ut något till mig! Nä rätt ned i deras egna fickor ska pengarna tydligen gå!!!

Presentation

2-barnsmorsa på landet, bor i villa med min sambo och mina underbara barn som ibland gör mig galen ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards