Direktlänk till inlägg 19 augusti 2014

Skolstarten närmar sig...

Av 2-barnsmorsan - 19 augusti 2014 15:28

Nu börjar det bli nära till skolstart, bara 2 dagar kvar av sommarlovet för tjejerna. En längtar och en längtar inte....men det är nog så för fler familjer än vår. Själv börjar jag inte förrän den 4/9 så jag har lite tid kvar att spendera utan "krav". Snart har jag även fått svar på om jag får 25% tjänsten jag sökt....Börjar ha ont i magen över hur jag ska rodda ihop höstens åtaganden. Inatt hade jag supersvårt att kunna somna :-S Shit tänk om jag pajjar för mig själv!!!??? Mitt plugg har jag alltid sagt ska gå i 1:a hand och hittills har det gått bra men med denna tjänst blir det mer krav än tidigare och som vanligt vill jag ju göra det bästa i både jobb och plugg! Men,men man kan alltid försöka och går det inte får jag väl helt enkelt sluta....!

Ang mitt förra fiasko med butiken så är inget klart ännu....vi väntar på att få någon form av utbetalning men ännu inget....Själv tror jag inte på ngra pengar före jul iallafall!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 2-barnsmorsan - 15 november 2015 13:13


Det var en hemsk dag men ändock var den fin. Känner mig tudelad med mina känslor, hur kan man tycka att en begravning är fin men ändå vara det värsta man genomlidit :( Det var så otroligt ledsamt och jag grät hur mycket som helst. Men det allra värs...

Av 2-barnsmorsan - 11 november 2015 22:29

Älskade, älskade vän....du saknas mig! Jag har tagit upp telefonen för att ringa dig otaliga gånger bara för att komma på mig själv att du inte mera finns här på jorden. Jag önskar dig allt gott och hoppas att du har det bra där uppe bland änglarna.....

Av 2-barnsmorsan - 9 november 2015 22:09

Har många funderingar i huvudet och inget svar inom räckhåll... Plugget går på 150% men jag orkar knappt med 50% just nu... Det får bli som det blir, man har ju alltid chans att göra om kursen och dess uppgifter. För tillfället känns det som att live...

Av 2-barnsmorsan - 31 oktober 2015 22:33


Den första lediga helgen på länge. Inga läxor, inget jobb, Ingenting planerat denna helg och känslan har varit underbar :) Blev ett besök i kyrkan i afton på minnesgudstjänst för min vän och alla andra som vandrat vidare under detta år. En vacker,...

Av 2-barnsmorsan - 26 oktober 2015 00:33

Natten är svart....men efter natt kommer dag.....Efter regn kommer sol. Nu får vi glädjas över att hennes kamp är över och sorgearbetet får ta vid. Främst för hennes nära och kära men även mitt (och de övriga vännernas) sorgearbete kan nu ta vid...

Presentation

2-barnsmorsa på landet, bor i villa med min sambo och mina underbara barn som ibland gör mig galen ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards