Alla inlägg under december 2014

Av 2-barnsmorsan - 22 december 2014 09:59

hej hej.... Julen den kommer även detta år. Vare sig jag vill det eller inte. År 2014 är snart slut och vad har man åstadkommit under detta år???
Typ ingenting....
Jag kämpar med min skola, med tjejernas skola, hus & hem, sällskapsliv, arbetsliv och samliv ?

Från butiken hörs det ingenting...fortfarande är det dödstyst. Jag brukar ringa ibland till telefonbanken för att höra om det är någon aktivitet på kontot men det ligger fortfarande på samma summa....en spottstyver mot vad jag anser att de är skyldiga mig.....men det lär nog inte bli någon krona över till oss. Det lär nog min högfärdiga, skitbyxa till korkade kusin se till.
Men innerst inne så hoppas man ju iallafall att det blir pengar till mig så man har råd att fixa taket iaf!

Idag är det 2 dagar till julafton och mitt hus är då verkligen inte julfixat, undrar när jag ska hinna det?! Har börjat plocka/kasta från extrabordet igårkväll men det märks knappt. Sen är det förrådet med extra sängen som måste röjas fram ifall att vi får sovfrämmande *SUCK*
Ska dessutom mot städerna idag för att fixa lite julgrejjer. Ååååhhh så jobbigt..!
God Jul, Gott Slut & Gott Nytt År på er iallafall ?

Presentation

2-barnsmorsa på landet, bor i villa med min sambo och mina underbara barn som ibland gör mig galen ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards