Alla inlägg under augusti 2014

Av 2-barnsmorsan - 19 augusti 2014 15:28

Nu börjar det bli nära till skolstart, bara 2 dagar kvar av sommarlovet för tjejerna. En längtar och en längtar inte....men det är nog så för fler familjer än vår. Själv börjar jag inte förrän den 4/9 så jag har lite tid kvar att spendera utan "krav". Snart har jag även fått svar på om jag får 25% tjänsten jag sökt....Börjar ha ont i magen över hur jag ska rodda ihop höstens åtaganden. Inatt hade jag supersvårt att kunna somna :-S Shit tänk om jag pajjar för mig själv!!!??? Mitt plugg har jag alltid sagt ska gå i 1:a hand och hittills har det gått bra men med denna tjänst blir det mer krav än tidigare och som vanligt vill jag ju göra det bästa i både jobb och plugg! Men,men man kan alltid försöka och går det inte får jag väl helt enkelt sluta....!

Ang mitt förra fiasko med butiken så är inget klart ännu....vi väntar på att få någon form av utbetalning men ännu inget....Själv tror jag inte på ngra pengar före jul iallafall!

Av 2-barnsmorsan - 3 augusti 2014 00:29

Sista lediga dagarna för sambon innan han börjar om efter semestern. Då börjar vi med att stöka och ordna upp i förråd o.dyl Skönt att börja få ordning på saker och ting! Men just nu känns det som att allt är moment 22 med allt i huset och på gården. För att kunna göra det måste man göra det osv osv .... Ikväll blev det spontan middag tillsammans med vänner som bara "ploppade" upp för en kaffekopp. Oväntat och trevligt ?

Presentation

2-barnsmorsa på landet, bor i villa med min sambo och mina underbara barn som ibland gör mig galen ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards