Alla inlägg den 19 november 2012

Av 2-barnsmorsan - 19 november 2012 22:13

Hoppsan det blev visst ett hopp i bloggandet :SWell,well det blir ett snabbt inlägg iaf...Sitter i soffan å slötittar på TV3 inte mycket händer ikväll.Har hittat webbutiken Zalando.se så det blev att beställa ett par coctailklänningar + ett par snygga stövletter :DPassar mig perfekt då det är fri frakt och fri retur på det man beställer!! Hatar verkligen provhytter och bara att hitta nåt man gillar och SEN pröva skiten igen när jag kommit hem och inser att jag inte vill den! SkIT då måste jag åka tillbaka till butiken med det *SUCK*Nu vet jag att jag kommer skicka tillbaka nästan allt ändå men kände att jag ville ha lite att välja på eftersom vi ska på firmafest på lördag och jag vill klä upp mig lite extra eftersom jag är inte den tjejen som brukar strutta runt i klänning och dyl :D Hade man varit en aning typ 10-15 kilo ,mindre hade det varit kul att göra det men nu ska jag göra det bästa av situationen ! Jag är som jag är,jag vet om det och jag försöker iallafall påverka mitt fysiska utseende! Försöker fortfarande ta mig upp på morgonen för att ta mig till gymmet... Få se om jag orkar upp imorgon! Ha en god kväll/natt!

Presentation

2-barnsmorsa på landet, bor i villa med min sambo och mina underbara barn som ibland gör mig galen ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards