Direktlänk till inlägg 18 april 2013

Snart Fredag,,,

Av 2-barnsmorsan - 18 april 2013 22:26

Gjorde ett gympapass igårkväll som var himla kul! Det var instruktör på det så bara det är ju kul (: Dessutom var det en instruktör som bara hoppar in om ordinarie är borta så passet var extra roligt! Hon har lite andra övningar så det känns idag i kroppen tycker jag ! Men det är ju så det ska vara! Kan ju ha en bidragande orsak att jag var på gymmet och körde fria vikter på tisdagen oxå Hehehe Aj lave it !!! Tyvärr blir torsdag,fredag,lördag "vilodagar" måste hitta ngt hål på de dagarna att fylla med styrketräning ;) Har försökt kliva upp på morgonen vilket skulle vara alldeles underbart att ha fixat ett pass innan frukost! Men tyvärr är jag INTE en morgonmänniska!......ska försöka ändra på detÅter till mitt/vårt ekonomiska problem.....har ansökt om ett fackligt medlemslån och (tyvärr) fått det beviljat...! Nu är då nästa problem...what the fuck to choose??? Och hur F-n ska vi kunna betala tillbaka det! Med mitt nuvarande " jobb" känns det en aaaaaning omöjligt.....WellWell på nåt sätt löser det sig (: Vem vet till hösten kanske man är "fattig" student och får in en regelbunden inkomst iallafall ?!?! Men enligt min rubrik så är det visst snart fredag...inte för att jag egentligen längtar efter det. Vi drar iväg till husvagnen igen och sanningen att säga så börjar jág vara jävligt less på det nu! Visst det är skönt att vara ledig 2 dar i rad men vi har då fan mer familjetid hemma än där....! Dessutom måste jag ta tag i vårt sönderfallande hus, det enda jag gör är att tvätta upp "helgväskan" och dammsuger ngn ggr / v :-( Det finns så fruktansvärt mycket som jag vill fixa i kåken men min sambo håller INTE med...Han är ta mig F-n livrädd för att fixa hemma hade det varit att fixa och skruva i ngt motordrivet hade det inte varit något problem!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 2-barnsmorsan - 15 november 2015 13:13


Det var en hemsk dag men ändock var den fin. Känner mig tudelad med mina känslor, hur kan man tycka att en begravning är fin men ändå vara det värsta man genomlidit :( Det var så otroligt ledsamt och jag grät hur mycket som helst. Men det allra värs...

Av 2-barnsmorsan - 11 november 2015 22:29

Älskade, älskade vän....du saknas mig! Jag har tagit upp telefonen för att ringa dig otaliga gånger bara för att komma på mig själv att du inte mera finns här på jorden. Jag önskar dig allt gott och hoppas att du har det bra där uppe bland änglarna.....

Av 2-barnsmorsan - 9 november 2015 22:09

Har många funderingar i huvudet och inget svar inom räckhåll... Plugget går på 150% men jag orkar knappt med 50% just nu... Det får bli som det blir, man har ju alltid chans att göra om kursen och dess uppgifter. För tillfället känns det som att live...

Av 2-barnsmorsan - 31 oktober 2015 22:33


Den första lediga helgen på länge. Inga läxor, inget jobb, Ingenting planerat denna helg och känslan har varit underbar :) Blev ett besök i kyrkan i afton på minnesgudstjänst för min vän och alla andra som vandrat vidare under detta år. En vacker,...

Av 2-barnsmorsan - 26 oktober 2015 00:33

Natten är svart....men efter natt kommer dag.....Efter regn kommer sol. Nu får vi glädjas över att hennes kamp är över och sorgearbetet får ta vid. Främst för hennes nära och kära men även mitt (och de övriga vännernas) sorgearbete kan nu ta vid...

Presentation

2-barnsmorsa på landet, bor i villa med min sambo och mina underbara barn som ibland gör mig galen ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards