Alla inlägg den 10 april 2013

Av 2-barnsmorsan - 10 april 2013 22:11

Wooop Wooop gjorde ett gym pass till ikväll ! I'm on the go :) Hann även fixa en hyfsat bra middag till flickorna + en kompis till dem. Kan meddela att det känns i kroppen att det är 4 pass på 4 dar!! För övrigt så blev Garin god, starkare än köpt men väldig god. Mumsat i mig en en del men min sambo har då ätit det mesta ;) Är sjukt sugen på sötsaker och slisk idag men försöker stå emot sockerbegäret och hittills har det gått bra....Dagen är ju faktisk slut nu så jag har klarat ytterligare en dag :-)
Yeeey Duktiga jag !!!

Av 2-barnsmorsan - 10 april 2013 08:04

Gjode middag igår bestående av stekt lax,kokt broccoli, creme fraish sås(kall) kryddad med citron,persillade,fiskkrydda och kokt potatis( till barnen)ybergott var det !

Blev ca 1 timme på gymmet igårkväll , körde ett benpass(mage-rygg) känns otroligt skönt idag :) Ikväll blir det ett pass på 1 timme under ledning, skönt att slippa tänka :S
Väl hemma prövade jag att göra "gari" (inlagd ingefära) Enligt "Shape Up" innehåller den bara 16 kalorier /100gr....den ska avsmakas NU. Prövade efter ett par timmar och den var väldigt stark,få se om smaken har förändrats till idag?

Torsdag har bara tänkt promenera ev ett pass hemma...

Det känns så himla lovley att vara igång med kost och träning igen!!!

Presentation

2-barnsmorsa på landet, bor i villa med min sambo och mina underbara barn som ibland gör mig galen ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards