Alla inlägg den 11 november 2015

Av 2-barnsmorsan - 11 november 2015 22:29

Älskade, älskade vän....du saknas mig! Jag har tagit upp telefonen för att ringa dig otaliga gånger bara för att komma på mig själv att du inte mera finns här på jorden. Jag önskar dig allt gott och hoppas att du har det bra där uppe bland änglarna....

Studierna på maxfart och jag fixar inte mycket av dem. Känner att mina barn och min sambo kommer på andra plats i mitt liv nu.... Vårat liv är inte enkelt för tillfället och jag vet inte när det kommer att vända....

Tankarna snurrar runt och jag känner mig helt utmattad! Hur ska man orka med allt?? Tröttheten som finns inom mig denna vecka är inte av denna värld. Helst vill jag bara lägga mig och sova tills allt är över ....Jag gråter för minsta sak, låtar, bilder, dikter, texter, tankar. Kanske det lättar efter fredag....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

2-barnsmorsa på landet, bor i villa med min sambo och mina underbara barn som ibland gör mig galen ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards