Alla inlägg den 23 februari 2015

Av 2-barnsmorsan - 23 februari 2015 09:03

efter 2 kassa veckor kanske jag orkar komma igång nu....Jag hade ju kommit igång så himla bra!!!
Har missat massor med träningstillfällen men nu har nog hjärnan kommit ikapp så att jag tar mig i kragen! Ska ta mig till gymmet ikväll eller imorgon +att jag ska ta mig ut på en promenad. Mitt största problem är nog att förändra kosten men känner att jag så smått börjat ta tag i den biten oxå. Alkoholintaget har varit minimalt i flera månader nu, inte för att det varit jättestort innan men ändå! Ju mindre desto bättre!
Jag har ont i nacke, axlar, armar & rygg och det kommer direkt från att jag inte tränat på superlänge....ca 1,5 år *suck* Och det är skitsvårt att starta upp nu, varje ursäkt att inte göra det tar jag snabbt som attan!

Presentation

2-barnsmorsa på landet, bor i villa med min sambo och mina underbara barn som ibland gör mig galen ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards